اجتماعی

۳۸۰ هزار معلم معترض به رتبه بندی، ارتقای رتبه گرفتند

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۵۷۲ هزار نفر از معلمان در کشور تقاضای تجدید نظر در رتبه بندی شان را داشتند که طی چهار ماه بررسی این اعتراض ها، بیش از ۳۸۰ هزار نفر ارتقای رتبه گرفتند.

به گزارش ثبات‌نیوز، علی فرهادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در زنجان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه طی ماه های گذشته اتفاق‌های خوبی در راستای حل مسایل و مشکلات استان‌ها رقم خورده است، ‌اظهار کرد: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون علاوه بر حقوق، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده و این نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به دستگاه تعلیم و تربیت است.

فرهادی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه بندی کرد و جامعه فرهنگیان از مزایای آن برخوردار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که معلم کارمند نیست، گفت: معلمان هر ساله نه یک پروژه جدید بلکه به تعداد دانش آموزان سر کلاس پروژه جدید دارند و باید به تعداد این پروژه‌ها فرایندها و طرح‌های جدید را طراحی کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم در مدرسه زندگی همه جانبه را به دانش آموزان می‌آموزد و فرآیند آموزش و آموختن منحصر به دانش نیست.

منبع
خبرگزاری ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا