اسامی روزها و شعار “هفته روابط عمومی”
خانه روابط عمومی ایران در آســتانه هفته روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد) اسامی روزها و شعار این هفته را اعلام کرد.
به گزارش ثباتنیوز به نقل از کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران، شعار هفته روابط عمومی “صداقت، اعتمادسازی، امیدآفرینی و مشارکتجویی” تعیین شده است و اسامی روزها به شرح زیراعلام شد.
روز اول، ۲۷ اردیبهشت، “روابط عمومی؛ تبیین و مشارکت”
روز دوم، ۲۸ اردیبهشت، “روابط عمومی، اطلاعرسانی” (تأکید بر نقش روابط عمومی در توسعه اطلاعرسانی و امیدآفرینی از طریق برگزاری نشست با مسئولان)
روز سوم، ۲۹ اردیبهشت، “روابط عمومی، اقتصاد و مسئولیت اجتماعی” (تأکید بر نقش روابط عمومی در اقتصاد و توسعه اقتصادی و جهش تولید)
روز چهارم، ۳۰ اردیبهشت، “روابط عمومی، اعتمادسازی و سرمایه اجتماعی” (تأکید بر نقش روابط عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی سازمان از طریق ارتباط اعتمادساز و تبیینی با گروههای اجتماعی)
روز پنجم ۳۱، اردیبهشت، ”روابط عمومی، اطلاعیابی، مخاطبمحوری”(تأکید بر نقش روابط عمومیها در جلب مشارکت مردمی در حوزههای مختلف)
روز ششم، ۱ خرداد، “آموزش و تخصص” (تأکید بر نقش آموزش تخصصی روابط عمومیها در توسعه این حرفه از طریق برگزاری نشست با مراکز دانشگاهی و پژوهشی)
روز هفتم، ۲خرداد، ”روابط عمومی، فناوری و تعالی” (تأکید بر کاربرد فناوریهای نوین در روابط عمومی برای پیشرفت فناورانه بهویژه کاربرد هوش مصنوعی)
همچنین این تشکل، بیانیههایی را در خصوص “وضعیت روابط عمومی و چشمانداز آن در ایران” در روز ۲۷ اردیبهشت همزمان با “روز ملی روابط عمومی” منتشر خواهد کرد.